Mama & Ayah L.O.V.E Khaira

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, May 11, 2010

JALAN-JALAN cari makan







haaa..saje je post entry jalan-jalan cari makan tu...
sebenarnya paling penting perkataan kat depan tuh!!! khaira dah panda JALAN tau kawan2 (a.k.a. dah dapat 'kaki')..genap setahun aritu khaira dh boleh jalan..tp aritu terkedek-kedek lagi...skrg dh pro dah..heee..nak tengok?? jom layannnnn

video

heee...bestkan..? mama n ayah khaira pun lepas ni kurus laa...sbb kene kejar khaira =p
sekarang khaira nak blaja lari pulakkk..heee

haa..skrg baru nak citer pasal jalan-jalan cari makan =p
hujung minggu lepas ayah kene pi keje..mama n khaira ape lagi, ikut la ayah gi keje..heee sbb bosan dok umah...lepas tu jalan2 gi ikea n makan kat ikea..tp lupe la nak ambik gambar makan2..(so, tajuk ni tetap akan jadi tajuk 'jalan' jugak)..heeeee



mari2..sape nak ikut sayeee **ishh penatnye shopping**

ok daaa~~~~
**masih menunggu hadiah itu**

~khaira~

^by mama

hadiah...

salam kawan2....
sori la kawan2, entry kali ni tak dapat nak tempek gambar2 masa birthday khaira arituh...next post okay..heehee
sekarang ni khaira tak sabar nak tunggu sesuatu...hehe..jeng..jeng..jeng..
mama & ayah ade beli birthday present utk khaira..kawan2 nak tau ape dia??? haaa..tunggu yee..khaira pun tak sabar ni..bile la nak sampai hadiah khaira ni...mama kata maybe this week sampaila benda yg mama n ayah pesan tu..sangat special tau kawan2..dan sangat berguna untuk khaira...tungguuuuuu.....

TQ AYAH & MAMA..muaahhh...khaira akan gunakan sepenuhnya 'benda' tu... =P

~khaira~

^by mama