Mama & Ayah L.O.V.E Khaira

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, January 29, 2010

CONTEST: My Little Helper


hai kawan-kawan..
Disebabkan khaira rajin tolong mama...khaira nak masuk lah contest nih...hihi
contest ni dianjurkan oleh aunty norafida..nak tau lebih lanjut pi kat sini.

so, tanpa buang masa lagi, meh kite tengok gambar di bawah ni :)

khaira sedang sibuk tolong mama lipat kain

Nama saya: Khaira Insyirah binti Khairul Asyraf
Umur: 9 bulan

so, ape lagi, kawan2 yg rajin tolong mama n ayah, sila snap satu gambar n join contest ni yeee..

ok, khaira nak sambung lipat kain ni...hhehe

~khaira~


^by mama

Wednesday, January 20, 2010

SweetLovelyShoppe - Cutest Baby Photo Contest


assalamualaikum w.b.t

hi..hi..khaira in da hauzzz =)
hari ni genap khaira 9 bulan..hehe..dan hari ni juge khaira nak cube nasib masuk contest nih...
contest dianjurkan oleh SweetLovelyshoppe..

hari ni tarikh tutup peraduan...kawan2 masih sempat lagik nak join contest niii..jom jom!!
nak tau lebih lanjut syarat2nye terjah kat sini yeee..senang je syarat2 dia n hadiah2 nye pun best jugeee...

so, ini dia gambar khaira utk contest kali nih..


Nama saye: Khaira Insyirah binti Khairul Asyraf
Umur saye: 9 bulan
Nama mama saye: Nadiah binti Hassan


So, ape tunggu lagi...jom la join....

~khaira~

^by mama

Tuesday, January 19, 2010

Gigi mama gigi khaira jugeeee..

haluuuu...
hmm...citer pasal gigi nih..bile gigi khaira nak tumbuh yeee???
hmmm..sampai bile mama kene hancurkan mknn utk khaira???
heee..gigi mama gigi khaira, taik gigi mama???haaa..tp sedap je khaira rasa bile mama suapkan khaira biskut yg mama tlg gigitkan tuh...hihi..:)

esok,20hb genap khaira 9 bulan..haa..jom kite terjah ape khaira buat tuh...!

1. khaira nak ke dapur tolong mama masak..(bagus anak mama niii)

2. khaira tlg mama lipat kain..

3. khaira baru lepas bace buku..pastu tgk tv (khaira suke sangat lagu promo tv3,
ntv7 ngan tv9..)

4. khaira tlg korekkan idung ayah..(hehe..)

5. khaira pun dh pandai order makanan tauuu..(bubur +carrot+bayam,satu!=p)

6. khaira nak kekalkan berat badan ideal...hehe

7. utk kekalkan berat badan ideal, khaira juge wat sit up setiap pagi..nape? tak percaye?? haa..khaira ade bukti tau..tgk video kat bawah ni...jeng jeng jengg...
video
dan......................................
yang penting saye happy!!!! hurrayyy!


~khaira~

^by mama